Setati descendent

Articolele 1-6 din 27

articole pe pagină
Vizualizare ca Grilă Lista
  1. ETS II și fondul social pentru climă în transporturi
    Consultare CE - comercializarea certificatelor de emisii ETS II și fondul social pentru climă în transporturi
    Comisia Europeană (CE) a lansat în consultare proiectul Ghidului tehnic privind Fondului social pentru climă care va permite statelor membre să utilizeze o parte din veniturile generate de extinderea Sistemului UE de comercializare a emisiilor la transportul rutier, clădiri și sectoare suplimentare (ETS II) pentru a sprijini grupurile vulnerabile cele mai afectate de tranziția ecologică Citiți
  2. Recomandările IRU privind utilizarea responsabilă a inteligenței artificiale în sectorul transporturilor rutiere
    Recomandările IRU privind utilizarea responsabilă a inteligenței artificiale în sectorul transporturilor rutiere
    Adunarea Generală IRU - organizația globală a transporturilor rutiere a adoptat principii directoare pentru utilizarea și implementarea instrumentelor de inteligență artificială (IA) existente și noi în industria transporturilor rutiere. Citiți
  3. Președintele IRU a reprezentat vocea industriei la Summitul ITF dedicat transportului verde și rezilient
    Președintele IRU a reprezentat vocea industriei la Summitul ITF dedicat transportului verde și rezilient
    Transportul rutier rezilient și verde a fost în centrul discuțiilor la Summitul Forumului Internațional de Transport -  ITF de anul acesta. Citiți
  4. Regulamentul privind standardele de emisii de CO2 pentru vehiculele grele, adoptat de Consiliul UE stabilește obiective nerealiste pentru industria transporturilor rutiere
    Regulamentul privind standardele de emisii de CO2 pentru vehiculele grele, adoptat de Consiliul UE stabilește obiective nerealiste pentru industria transporturilor rutiere
    Consiliul UE a adoptat oficial Regulamentul privind standardele de emisii de CO2 pentru vehiculele grele marcând încheierea unui proces legislativ care a condus la obiective excesiv de idealiste de reducere a emisiilor de CO2 în sectorul transportului rutier pentru 2030, 2035 și 2040. Citiți
  5. CountEmissions UE: Parlamentul European adoptă un cadru pragmatic de raportare
    CountEmissions: Parlamentul European adoptă un cadru pragmatic de raportare pentru transportatorii rutieri
    Plenul Parlamentului European a aprobat raportul privind stabilirea unor reguli europene de calculare a emisiilor de gaze cu efect de seră- CountEmissions UE. Citiți
  6. Parlamentul European a adoptat ținte excesiv de ambițioase de reducere a emisiilor de CO₂ ale vehiculelor grele
    Parlamentul European a adoptat ținte excesiv de ambițioase de reducere a emisiilor de CO₂ ale vehiculelor grele
    Votul plenar al Parlamentului European din 10 aprilie 2024 privind standardele de emisii de CO₂ pentru vehiculele grele prevede că emisiile de CO2 provenite de la camioane și autobuze vor trebui reduse cu 45% în perioada 2030-2034, dar nu recunoaște neutralitatea tehnologică și o gamă largă de combustibili alternativi care ar permite sectorului transportului rutier să se decarbonizeze în mod eficient. Citiți
Setati descendent

Articolele 1-6 din 27

articole pe pagină
Vizualizare ca Grilă Lista

Vrei sa primesti ultimele noutati?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.